Nevíte, kde přesně začít?
Praktický workshop online komunikace
Nejste si jisti, jak má vypadat pořádné zadání k psaní textů? Nebo prostě nevíte, od čeho se při komunikaci své firmy odpíchnout? Svůj byznys pravděpodobně ovládáte velmi dobře. Pojďme se na něj podívat z trochu jiného úhlu a zjistěte, jak s ním začít pořádně nabírat na obrátkách.
Váš byznys je unikát
Na workshopu systematicky probereme konkrétní problematiku vašeho byznysu a společně dojdeme k řešení.
Workshop doporučuji všem firmám, které chtějí postavit komunikaci své firmy na pevných základech.
Očekávání
Jako výchozí bod
Určitě máte představu, čeho byste chtěli dosáhnout. Začneme dotazníkem, abych viděl, odkud vítr vane.
Průběh
Tam, kde se cítíte skvěle
Přijdu za vámi do firmy. Chci, abyste se během workshopu cítili pohodlně a přirozeně. Ale jde to i online.
Výstup
Udá správný směr
Společně vytvoříme zadání projektu nebo třeba rozpracovanou komunikační strategii. Uvidíme.
Kdy doporučuji workshop
Nacházíte se v některém z následujících bodů?
- nevíte, jak komunikovat své produkty/služby zákazníkům
- chcete získat více zákazníků prostřednictvím online marketingu
- potřebujete fungující texty například na web, ale nevíte, co vše k tomu potřebujete
- chcete si ujasnit směřování vašeho byznysu a jeho propagace
- potřebujete pomoct s výběrem marketingových kanálů
- chcete začít více pracovat s obsahem
Co vám workshop přinese
Možnosti, ke kterým se můžeme dopracovat
- nastavení tonality a pilířů komunikace firmy směrem k zákazníkům (komunikační manuál)
- rozpracování makretingové a komunikační strategie (mapa touchpointů)
- ideální zadání pro copywritera i další specialisty v rámci tvorby webu či jiného projektu
- tvorba obsahové strategie a myšlenková mapa s výběrem marketingových kanálů pro šíření obsahu
- seznam úkolů, které je potřeba splnit pro úspěšné spuštění daného projektu (checklist)
Komu jsem pomohl nastavit správný směr
Přidejte se k nim




Odpovědi
Na vaše otázky
Co na workshopu získám?
Workshop je ideální odrazový můstek proto, abyste věděli, jakým směrem se vydat při komunikaci své firmy a svých produktů. Po absolvování workshopu budete vědět, s čím začít a kam to povede.
Kdo z firmy by se měl zúčastnit?
Ideálně někdo, kdo má ve vaší firmě na starosti marketing. A také někdo s rozhodovacími pravomocemi. To abychom mohli navržené řešení následně uvést v praxi. Počet účastníků není omezený.
Kolik to stojí?
Jednodenní workshop vás vyjde na 12 000 Kč. Nejsem plátcem DPH.
Co je v ceně?
10 let zkušeností, příprava na workshop včetně vstupního dotazníku, cesta do vaší firmy, řešení vaší konkrétní problematiky, individuální výstup a 2 hodiny konzultací během následujících dvou týdnů od uskutečnění workshopu.
Jak zaplatit?
Po přihlášení a domluvě konkrétního termínu vám pošlu fakturu se splatností 14 dní. Tak snadné to je.
Kde to bude?
Workshop bude přímo u vás ve firmě, protože ve svém prostředí se cítíte přirozeně a pohodlně. Vzhledem k opatření to jde i online.
Co potom?
Po workshopu můžeme navázat další spolupráci například v podobě psaní textů. Jde o ideální odrazový můstek, protože budu vědět o vás a vašem byznysu vše potřebné k další práci. Nebo vám pomůžu projekt předelegovat na další odborníky.
Chtěl/a bych spíš jen pár konkrétních rad a odbornou zpětnou vazbu
Pak využijte spíš mé konzultace v hodinové sazbě 1 000 Kč. Získáte odpovědi na své otázky a část mého knowhow.
Pojďte si vybrat termín workshopu
Jdeme do toho? Pište na
jsem@danielklecka.cz
Odepíšu vám do následujícího pracovního dne.